Sabtu, 3 Oktober 2009

yamaha lagenda Z



BKC 1418 yamaha lagenda Z 110 ini lah aku sebat buat mermpit dari sekinchan ke selayang kadang2 aku balun bawak masuk KL tak pun aku melenjan pegi buat jalan jauh-jauh dah enjin cc kecik belagak macam bawak superbikes biasa la hajat nak pakai RXZ tengah simpan la ne dulu dah cukup nak angkat tapi dah kene usik sebab overhaul enjin kancil .. bengang aku so sekarang ne melenjan je lah dengan moto ne.. tu ari aku ada balun moto ne pegi naik genting highland selamber je aku sesah bawak naik atas dah la sejuk ingat nak jalan-jalan gi cari port bekelah untuk geng-geng moto tapi aku gile ari tu. aku pakai baju t-shit seluar short pans giler menggigil siot... aku gi sorang2 je sebab layan perasaan bosan dok rumah. pastu samapai je kat atas orang pelik je tengok aku mat rampit mana naik genting pakai macam ne ..memang aku buang tebiat boleh aku bawak moto tu jalan-jalan kat depan taman theme park. ne pun best gak masa aku boring2 aku kuar bawak moto ne pegi jengka 3 rumah pak long aku pagi pegi petang balik on the way nak balik aku singgah temerloh usar rim aloy saiz 18 tanya harga Rm 80 sebelah dalam ati kata mahal x yah lah tu baru rim tayar compom dah Rm 60 sebelah...tak jadi nak tukar lah.he..he..he.. pastu aku balun gi seremban and pot dickson non stop dengan member2.... baru ne aku tukar spoket depan 15 belakang 33 memang sedap besit 130km/j dah tentu kat higway jalan biasa pun sama cilok-cilok dah tentu main top je . sebelum ne spoket standart je 14 dgn 36 je pikup kuat top kurang. buat masa ne enjin standart aku tak usik masuk barang recing lagi..main sporket je ..aduh tingal 6 bulan je nak setel bayar aku mintak langsai la cepat....boleh kuar moto baru....










Tiada ulasan:

Catat Ulasan