Khamis, 15 Oktober 2009

pindah nye kawan baik ku ....

aku dah tak da kawan yang boleh buat aku cerita mengarut-ngarut sebab dia je yang open.. nak cakap pun main lepas je.. khairul tu lah mamat ofis yang baik kat aku dengan perangai yang giler2 tu tapi hati baik. sebab dia gak lah aku dapat dok kat umah wan kalo dia x pujuk wan bagi aku join umah 2 tak tau ka aku dok merempat kat bawah flyover je lah atau bawah jambatan. tapi bab solat dia jaga sapai aku pun dia sound sebab suka lambat2 . kat kantin ideal height yang banyak tikus ne la jelah aku dengan dia lepak .. tapi yang best dia ne suka dok tepi penjuru kat stor buger pijal sekarang dia tak ada aku dah tak ada tempat nak cerita ngarut-ngrut selalu dia dok kat bilik riso dia je,. pas2 kalo nak makan pun aku dah malas nak gi kantin sebab tak da kawan nak harap kan cikgu laki kuar gi kantin kene tunggu waktu rahat lambat ... pastu nak sembang tak boleh nak merepek-merpek yela dok kandang kambing mengmbek je ....dok kandang lembu buuuuu je la .... sekarang dia dah pindah kat SKTS... .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan