Jumaat, 27 November 2009

boring siot

beminggu-minggu dah belalu aku tinggal sesorang kat umah kawan tak ada. budak-budak kecik sebok je nak lepak umah. aku tak kasi diaorang nak main kat umah aku sebab ada game tV kang jenuh mak bapa diaorang cari... aku cam orang tak betul je malam-malam merayau sesorang asal ada duit je siap la isi 2 ringgit minyak pun jadi jalan merayau malam-malam.... bila la cuti sekolah nak abis... memang la sekolah kosong sunyi sepi best bila dah lama sangat pun tak syok dah ...kengkadangada la gak member-member datang sekolah melawat .... last sekali aku buat dajal .... sebab dok kat lab sesorang .... tengok la

hahahahahha bapak tikus amok
lepas tu jadi baby sister jap best gak ....syok la sikit...tapi kalo mama dia tau mampos aku !!!!!



dia kata bila besar nanti nak jadi mat rempit cam abang tu......
untuk..mama baby
sori ye buat baby cam ne.......mama baby

1 ulasan: